  • Data: 2012-04-17 17:01:39
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No własnie. Nie wiem jak koledzy, a dla mnie przede wszystkich właśnie ważne
    jest wsparcie dla grafiki
    (bo jak bez tego zrobić sterownik z dotykowym LCD i jakimś współczesnym GUI).
    Ale niestety , mimo całej atrakcyjności Rapsberego, to i tak wychodzi na to, że
    jednak jak się
    nie zrobi własnego komputerka, od tzw. zera, to nie ma rozsądnej alternatywy,
    jeśli w grę wchodzi jakaś
    produkcja "seryjna".

    Czy, kiedy i za ile będzie można toto kupić w ilości np. 100 szt, i to z
    gwarancją, że następne 100 czy 500 będzie, to nie wiadomo, i generalnie trochę
    dupa blada.

    > Kolega nieco rozwinie tą myśl dotyczącą pralki.

    też jestem ciekaw :)