  • Data: 2012-04-17 17:23:49
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 13:14, Wojciech Waga pisze:

    > Slot SD mozna załatwić czytnikiem SD na USB za <5zł. A do sterowania
    > jakimś urządzeniem, serwowania temperatury i wszystkich innych
    > zastosowań gdzie 32MB RAM to jest dużo nada się równie dobrze co
    > Raspberry.Nie napisałem przecież, że jest to zamiennik na każdą okazję.
    >
    > pozdr.
    > w.

    Owszem można w miejsce diodek led wlutowac druciki do płytki z
    optoizolatorami albo ULN2803. Do tego gdzieś przeciąć jakieś ścieżki
    podlutować drucikami coś na i2c. Ale to nie jest zgrabna płytka ze
    złączem rozszerzającym na bazie której można robić różne płytki
    rozszerzeń. Nie powstanie z tego żaden hobbystyczny standard z
    przykładami płytek i bibliotekami funkcji, umożliwiający początkującym
    realizację ciekawych pomysłów zachęcających do zabawy z elektroniką i
    programowaniem.

    --
    pozdrawiam
    MD