  • Data: 2023-04-07 14:58:06
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2023 o 13:07, J.F pisze:
    [...]
    > Te z GPS mogą byc systematyczne.
    >
    > No ale jest spora szansa, ze dawniej tez takie były.

    Jeśli już, to są _STAŁE_ . Gdybym polegał na ODO to oczywiście wskazania
    ZAWSZE są różne w zależności od rozmiaru kół... i kłamliwe. Dlatego
    absolutnie nie można polegać na ODO a Ty się ciągle do niego upierasz.
    Jest to podstawowym błędem. Przy ODO wychodzi nawet spalanie większe na
    większych kołach, co jest oczywistym kłamstwem, bo zakłamany był
    wcześniejszy pomiar gdzie ewidentnie licznik kłamie i zawyża i nie wolno
    porównywać tych dwóch stanów! Za takie myślenie wsadzał bym do więzienia :D

    > I to auto naprawde nigdzie wiecej nie jezdzi, tylko ta jedna trase tam
    > i z powrotem? Trudne do uwierzenia.

    > No coz, jest jeszcze kwestia temperatury.
    > Ale jesli jak piszesz - co miesiac rozliczasz, to moze nie taka duza.

    Po prostu (co pisałem wcześniej) zauważyłem mniejsze zużycie paliwa a Ty
    od początku nie potrafisz zrozumieć, że silnik spala więcej przy 2tys
    obrotów niż przy 1,7 tys obrotów przy tej samej prędkości.

    Wspomniałem też, że trzeba się "nauczyć" jeździć i nie "pedałować" a
    starać się utrzymać stałą prędkość. Co ciekawe jak prątki piszą, że
    deptając mają większe zużycie, to im wszyscy wierzą :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>