  • Data: 2017-07-04 13:41:32
    Temat: Re: Pytanie o uchwyt PCB
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 21:59:42 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu kupiłem świetny plastikowy uchwyt do montażu PCB.
    >
    > https://botland.com.pl/12980-thickbox_default/podsta
    wka-montazowa-statyw-do-plyt-pcb-uchwyt-zd-11e.jpg

    > Składam w nim urządzenia, testuję. Nawet hot air znosi bez problemu. Aż
    > do dziś mi wystarczał. Właśnie uruchamiałem w nim kolejny układ
    > (składając urządzenie fragmentami i testując owe fragmenty). Posypały
    > się iskry i koniec testów. Okazało się, że to co za plastik brałem
    > (dociski PCB) to... malowane na plastik aluminium :-D Farba zeszła,
    > powstało przebicie i po zabawie.

    Stop troche hdpe w piekarniku (180 stopni, hdpe z zakretek po napojach)
    Wcisnij w forme i se uchwyt wyfrezuj tak jak ci pasuje.

    No chyba że problemem jest wlasnie ten hotair.

    W takim przypadku to trudno coś zasugerować co nie przewodzi, da sie obrobić i
    wytrzyma te 200 stopni...