  • Data: 2017-07-05 00:27:09
    Temat: Re: Pytanie o uchwyt PCB
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-04 o 22:15, sundayman pisze:

    > Uruchamiając prototyp to jakoś wolę mieć swobodny dostęp do PCB. Fakt,
    > że zazwyczaj staram się w kluczowych miejscach dodawać punkty testowe na
    > PCB. Ale nie zawsze i nie wszędzie.

    Właśnie po to jest ten uchwyt - masz swobodny i stabilny dostęp z obu
    stron.

    Z punktami testowymi - racja. Nie pomyślałem o tym. Ale uruchamianie na
    stole to jedna wielka pomyłka jak dla mnie. Z tym sobie nie radzę.
    Konkretny przykład, który mnie sfrustrował i zmusił do napisania wątku:
    mała płytka (20x30), elementy z obu stron. Płytka położona na jednej
    stronie huśta się na jakimś komponencie. Natomiast po drugiej stronie
    wysoki komponent powoduje, że położona na stole płytka stoi pod kątem 30
    stopni. Dotkniesz ją - przesuwa się i przewraca nawet na macie
    silikonowej. Gdyby nie fakt, że musiałem mierzyć raz z jednej, raz z
    drugiej strony, to przykleiłbym ją taśmą dwustronnie klejącą. Masakra...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek