  • Data: 2017-07-04 22:15:55
    Temat: Re: Pytanie o uchwyt PCB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > unieruchomienia jej to praktycznie niewykonalne. A więc jakiś inny
    > chwytak tylko do testów trzeba zastosować? A potem przekładanie płytki
    > z jednego do drugiego? Trochę uciążliwe...

    Od kilkudziesięciu lat uruchamiam bez takich uchwytów.
    Zastanawiam się nieraz czy sobie by tego nie kupić, ale jakoś mam
    wrażenie że przymocowana płytka to raczej kłopot niż wygoda...

    Uruchamiając prototyp to jakoś wolę mieć swobodny dostęp do PCB. Fakt,
    że zazwyczaj staram się w kluczowych miejscach dodawać punkty testowe na
    PCB. Ale nie zawsze i nie wszędzie.

    W seryjnych produktach, to niestety już igły testowe na szablonie, no
    ale inna sprawa.

    Ciekaw jestem, bo nie wiem, może warto spróbować i się przekonać do
    takiego uchwytu - co inni koledzy sądzą. Używacie takich wynalazków
    rzeczywiście ?