  • Data: 2010-01-21 09:44:53
    Temat: Re: Pytanie o VAT przy sprowadzaniu z USA lub Azji
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jan., 06:22, jakuboff <j...@o...pl> wrote:

    > Chyba jest w Niemczech, a stamtąd ciężarówkami do Polski jadą.
    > Ja dostałem kilkaset paczek, sam wysłałem przez nich kilkadziesiąt,
    > zawsze kłamię w deklaracjach, od lat nigdy nie było ani jednego
    > problemu. Nawet jak wysyłałem płyny (do tego łatwopalne), co od jakiegoś
    > czasu jest zabronione. Chyba dobrze jest, gdy pożądany przedmiot wysłany
    > jest razem z innymi rzeczami, które wypełnią objętościowo pudło i
    > formularz deklaracji celnej :) "Odzież używana" rulez :))
    > Szły gpsy, konsole do gier, komputery, monitory, aparaty kompaktowe,
> [...]

    to teraz po tym poscie mozesz oczekiwac wizyty urzedu celnego w domu :-
    ((((

    nie bede cytowal z pamieci , ale istniej suma do ktorej towary
    przywozone droga lotniczy sa zwolnione z pod. VAT i oplat celnych - w
    kazdym razie aparat jest drozszy od tej sumy.

    wlasnie dzisiaj dosztalem swiatlomierz z honk kongu i ku mojemu
    zaskoczeniu z naklejona nalepka z urzedu celnego - zwolniony z oplat
    ( wartosc deklarowana , zgodna zreszta z prawdziwa , byla nizsza od
    tej granicznej sumy)

    nawet mnie to ucieszylo.
    zmartwilo , ze wlasciwie nie jest mi potrzebny swiatlomierz ,
    zamowilem w przyplywie slabosci.

    mam od lat zwyczaj ,ze . po kazdej klotni z zona dla poprawy
    samopoczucia kupowalem sobie obiektyw.
    poniewaz ostatnio zaczely przybywac w lawinowym tempie , wiec
    finansowo nie wyrabialem i zaczalem kupowac tansze bajery. Taki
    swiatlomierz n.p.

    sek w tym ze z zona uklada sie ostatnio wspaniale i swiatlomierz nie
    jest mi potrzebny.

    acha , zeby nie bylo watpliwosci - nie sprzedaje ta droga.