  • Data: 2010-01-21 14:25:02
    Temat: Re: Pytanie o VAT przy sprowadzaniu z USA lub Azji
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jan., 15:21, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Dziwne rzeczy opowiadacie - ja właśnie jak coś zamówię, to mi burzy
    > spokój: czy dojdzie, w jakim stanie, czy nie trzeba będzie reklamować,
    > czy aby warto było za tę cenę itd. Tak więc dla świętego spokoju
    > kupuję jak najmniej.

    przestalem sie denerwowac , kiedy doswiadczylem na wlasnej skorze
    uczucia , gdy nie doszla przesylka za kilka tysiecy zlotych.
    da sie przezyc , bez specjalnego uszczerbku na ciele i duszy , wiec
    tak na prawde nie ma sie czym denerwowac.
    Nawet poprawia czasami samopoczucie . to na co chciales wydac
    pieniadze wydales , a nie zagraca przynajmniej mieszkania.Nie trzeba
    kiedys w przyszlosci podawac recynklingowi :-)

    ale wlasnie zrobilem test swiatlomierza , jedbna panoramke i musze
    przyznac ze mierzy sie tym expozycje o wiele wygodniej nwbudowanym w
    aparat.
    bede jednak uzywal.