  • Data: 2010-01-21 14:28:45
    Temat: Re: Pytanie o VAT przy sprowadzaniu z USA lub Azji
    Od: cichybartko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-21 15:21, Jakub Witkowski wrote:

    > Dziwne rzeczy opowiadacie - ja właśnie jak coś zamówię, to mi burzy
    > spokój: czy dojdzie, w jakim stanie, czy nie trzeba będzie reklamować,
    > czy aby warto było za tę cenę itd. Tak więc dla świętego spokoju
    > kupuję jak najmniej.

    Czyli masz zdrowe, praktyczne podejście. Traktujesz zakup jako coś
    koniecznego do zaspokojenia konkretnej potrzeby. Panowie powyżej cierpią
    na lekki zakupoholizm ;) i nie piszę tego złośliwie, po prostu tak to
    wygląda. Obawiać się można jednego, eskalacji zjawiska ;) które może się
    okazać bardzo kosztowne. W końcu jest masa innych metod na stres :).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.