  • Data: 2010-01-21 14:49:30
    Temat: Re: Pytanie o VAT przy sprowadzaniu z USA lub Azji
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jan., 15:31, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" napisał
    > [...]
    > ale wlasnie zrobilem test swiatlomierza , jedbna panoramke i musze
    > przyznac ze mierzy sie tym expozycje o wiele wygodniej nwbudowanym w
    > aparat.
    > --------------------------
    >
    > Jakim cudem wygodniej ?
    >
    > adam

    zakupilem z mysla o panoramach.
    troche niewygodne jest okreslenie expozycji dla panoramy aparatem
    umieszczonym na statywie.
    trzeba pomierzyc jakas srednia jasnoc dla calego otoczenia - cos jak w
    filmie.
    zewnetrzny swiatlomierz z pomiarem swiatla padajacego - czyli ta
    mleczna kopulka wspaniale rozwiazuje to zagadnienie.
    jeden pomiar i jak sie okazuje naswietlenie jest c. fajnie wywazone.

    gdyby ktos byl na kupnie swiatlomierza - to niech smialo pyta - w
    kazdym razie mojego nie sprzedaje , ale widze ze zakup w HK w tym
    przypadku przyniosl polowe oszczednosci za przyzwoita jakosc.
    zadne tam "made in china".
    prawdziwe i oryginalne " made in Philippines" - nazwa ma cos
    wspolnego z Philipsem ;-)