eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzetrminowane Orange i żądanie IMEIRe: Przetrminowane Orange i żądanie IMEI
  • Data: 2014-06-20 13:05:39
    Temat: Re: Przetrminowane Orange i żądanie IMEI
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Numer uaktywniony. Jednak odpowiedzi z BOK są interesujące.
    Najpierw żądano numeru IMEI do reaktywacji numeru pre-paid, potem
    okazało się, że jednak może być kod PUK. Ale kod PUK został już podany
    prawidłowo w 1. mailu i każda następna osoba z obsługi mogła go przeczytać!
    W trakcie wymiany korespondencji wzrosła z 20 do 25 zł kwota, którą
    należy doładować konto.
    Odpowiedzi na pytanie o podstawy prawne lub regulaminowe procedury
    uaktywniania numeru oczywiście nie uzyskałem.
    Przepraszam za brak znaków cytowania (z BOK) i odwrotną kolejność
    cytowań, ale taka była odpowiedź z BOK z żądaniem zachowania formy
    korespondencji, zatem zapraszam do czytania od końca.

    Arek

    =========

    Subject: RE: Re: RE: Re: RE: Pytanie o status numeru
    Date: 16/06/2014 12:55

    Witam,

    Dziękuję za przesłana korespondencję.

    W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że blokada zostanie zdjęta
    z numeru w dniu 16.06.2014r do godz: 24:00.
    Po tym czasie proszę o doładowanie konta w ciągu 3 dni kwotą minimum 25 zł.

    Cieszę się, że mogłam być pomocna.

    Pozdrawiam
    (Imię i Nazwisko 3.)
    Doradca Ds.Obsługi Klienta Indywidualnego
    Orange Polska S.A




    ----- Oryginalna wiadomość -----

    (mail@użytkownika)
    16-06-2014 08:10:55

    Wybieram podanie kodu PUK: (numer PUK)


    W dniu 2014-06-13 09:17:52 użytkownik <b...@o...pl> napisał:
    > Witam,
    > W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że na Pani numerze została założona
    > blokada połączeń. W związku z tym w celu weryfikacji podanie danych jest
    > niezbędne abyśmy mogli zdjęć blokadę. Niestety numer nie jest
    > zarejestrowany
    > dlatego też prosimy o podanie IMEI telefonu bądź kodu PUK. Na tej
    > podstawie
    > będziemy w stanie zrealizować Pani zlecenie. W przypadku jakichkolwiek
    > problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi *100 (poprzez kontakt po
    > weryfikacji blokada również może być zdjęta). Doładowanie powinno nastąpić
    > w ciągu 3 najbliższych dni po zdjęciu blokady, aby numer był aktywny.
    > Zapraszam do zapoznania się z ofertą i nowymi promocjami Orange
    > zamieszczonymi
    > na stronie www.orange.pl.
    >
    > Mam nadzieje, że informacje okażą się pomocne.
    >
    > (Imię i Nazwisko 2.)
    > Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
    > Orange Polska S.A
    >
    >
    >
    >
    >
    > ----- Oryginalna wiadomość -----
    >
    > (mail@użytkownika)
    > 13-06-2014 07:54:28
    >
    > Zwracam uwagę, że nieaktywny jest numer w sieci Orange (karta SIM) a nie
    > zablokowany telefon. Nie wiem IMEI którego telefonu miałby być podany:
    > tego,
    > z którego ostatnio dzwoniono przy użyciu tej karty (nie pamiętam), tego
    > w którym stwierdzono nieaktywność karty (też nie ma pewności), czy ten
    > w którym karta może być używana w przyszłości (a może być w kilku)?
    > Dziękuję za umożliwienie przywrócenia aktywności numeru jednak wymóg
    > podawania IMEI aparatu, wydaje się na tyle absurdalny, że proszę
    > o wiarygodne wyjaśnienie do czego może być potrzebny IMEI telefonu (i
    > którego)?
    > Czy doładowanie kwotą 20zł może nastąpić przy użyciu innego telefonu,
    > bankomatu lub przez internet?
    > Czy powyższe wymagania wynikają z przepisów prawa, regulaminu Operatora
    > lub innych ustaleń? Czy są one dostępne dla użytkowników?
    >
    >
    > W dniu 2014-06-10 14:14:13 użytkownik <b...@o...pl> napisał:
    > > Witamy. W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 10.06.2014 r. informuję, że na
    > > numerze
    > > 510xxxxxx jest założona Blokada połączeń z powodu braku terminowego
    > > doładowania numeru. Prosimy o podanie numeru IMEI telefonu abyśmy mogli
    > > zdjąć blokadę. Numer IMEI można sprawdzić wpisując kombinacje cyfr
    > > *#06#. Aby korzystać dalej z numeru, po zdjęciu blokady należy doładować
    > > numer
    > > kwotą minimum 20 zł.
    > >
    > > Proszę o przesłanie danych w formie odpowiedzi z zachowaniem poprzedniej
    > > korespondencji.
    > >
    > > Mam nadzieję, że mogłam być pomocna w powyższej sprawie.
    > >
    > > Pozdrawiam
    > > (Imię i Nazwisko 1.)
    > > Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
    > > Orange Polska S.A.
    > >
    > >
    > >
    > >
    > > ----- Oryginalna wiadomość -----
    > >
    > > (mail@użytkownika)
    > > 10-06-2014 07:33:25
    > >
    > > Proszę o informacje czy numer 510 xxx xxx nie jest już aktywny?
    > > Jeżeli tak to czy jest sposób jego przywrócenia?
    > > PUK (numer PUK)
    > >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: