  • Data: 2014-01-22 10:06:21
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Po pierwsze to trzeba było czytać co napisałem oraz materiał
    > który podlinkowałem, a po drugie nie nazywaj przetargu na
    > 19 samochodów w cenie 9,12zł tanim wynajmem.

    A jak mam nazwać? "Patologia" byłaby wtedy gdyby WORD za łapówkę wybrał
    droższą ofertę.

    > ...i od lat występują patologie przy takich przetargach...

    Zafiksowałeś się na tym słowie. Czy jak dostaję promocyjną czekoladkę za
    darmo to tez jest patologia? Czy może chcesz powrotu cen regulowanych?

    > O czym Ty piszesz? Znacznie poniżej rynkowych? To normalne, że przy
    > większych partiach ceny są niższe, ale nie 0,84zł za samochód.
    > Tego nie da się nazwać ceną minimalną.

    Ale jakie to ma znaczenie czy to jest 1zł czy 10tys zł? Urząd rozpisał
    przetarg i wybrał najkorzystniejsza ofertę. Patologia byłaby wtedy gdyby jej
    nie wybrał.

    Pozdrawiam
    Ergie