  • Data: 2014-01-22 14:13:05
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jan 2014 00:23:23 +0100, Wiwo wrote:
    > OSK z pocałowaniem ręki będą kupowały rejestratory za własne pieniądze,
    > jeżeli będą mogły podstawiać swoje samochody na egzamin.

    Ale nie mogą i nigdy nie mogły. Właściciel OSK otwierając szkołę zdaje
    się, że robił sobie analizę potrzeb rynku (a jak nie robił, to jego
    problem) i wiedział, że akurat tego nie będzie można. To w końcu czysty
    biznes, jak każdy inny. Analizujesz możliwości, koszty i pod to piszesz
    biznes plan. Nie bardzo rozumiem dlaczego jest taki wrzask.

    Być może ta sytuacja doprowadzi ostatecznie do padu 50% najsłabiej
    radzących sobie szkół jazdy, co spowoduje że te pozostałe będą miały na
    tyle dużo klientów, że będą mogły podnieść ceny i jakoś kursu. Jestem
    cały za.

    > Co nie zmienia faktu, że tego oczekują klienci i jest to warunek
    > ważniejszy niż cena czy inne parametry kursu.

    A skąd Ty wiesz czego oczekują klienci OSK? Ja na etapie bycia klientem
    OSK oczekiwałem zupełnie czegoś innego. Nawet nie przyszło mi do głowy,
    że nauka na samochodzie jaki będzie na egzaminie może mieć jakikolwiek
    czynnik decydujący.

    Tomek