  • Data: 2014-01-22 14:18:36
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jan 2014 18:26:36 +0100, neelix wrote:

    > Zobaczysz ile szkół padnie w obecnej sytuacji kiedy drastycznie położyli
    > zdawalność i kiedy dodatkowo dojdzie do przymusowej wymiany aut, które
    > na siebie nie zarobiły. Wczoraj w TV mówili o wielu bankructwach, bo
    > mieli 1 kursanta w miesiącu. A auta dostają po dupie nawet jak stoją. Za
    > używane nowego nie kupi. Najwięcej tracą OSK. Czas zejść z obłoków na
    > ziemię.

    No wybacz, ale jeśli ktoś zbankrutował bo miał jednego klienta, to nie
    dlatego że mu Państwo podkłada kłody u nogi tylko dlatego że jest
    skończonym sierotą i nie potrafi zatroszczyć się o swojego klienta. Żeby
    zdobywać klientów, trzeba się reklamować - a reklamowanie się na zasadzie
    "mam to co wszyscy, chodź do mnie" nie jest najlepszym pomysłem.

    Każdy właściciel prowadzący jakąkolwiek firmę musi widzieć, kiedy rynek
    dla niego się kończy i kiedy należy zawinąć interes. Skoro zbankrutował,
    to znaczy że się nie nadaje na właściciela firmy.

    Tomek