  • Data: 2014-01-22 13:58:02
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jan 2014 20:41:03 +0100, Artur Maśląg wrote:
    > Kamery są efektem patologii, a nie normalności i możliwości
    > technicznych. Patologii właśnie w WORD-ach, łapówek, kombinacji itd. Ty
    > zwyczajnie nie wiesz jak można normalnie zdawać egzamin na prawo jazdy.
    > Nie musi być to samochodów oplątany elektroniką dookoła, by udowodnić
    > egzaminatorowi złą wolę itd.

    Faktycznie nie wiem. Odbyłem normalny kurs, w szkole, którą miałem pod
    domem. Potem zdałem egzamin, na pierwszym terminie, teoretyczny i
    praktyczny, na obu zero błędów. Nie przeszkadzały mi ani kamery ani to
    pierdolenie na około jak to egzaminatorzy ulewają kursantów dla kasy.

    Tylko ja byłem na każdych zajęciach kursu teoretycznego, a instruktorowi
    od praktyki powiedziałem, że ma mnie nie oszczędzać bo chce się nauczyć
    jeździć - dlatego chciałbym odwiedzić wszystkie szykany w mieście. Być
    może trafiłem na dobrą szkołę i dobrego instruktora.

    Pytanie co w tym jest nienormalnego? Moim zdaniem tylko to, że każdemu
    wmawia się, że może prowadzić samochód. W mojej grupie egzaminacyjnej
    miałem Paniusię która podchodziła do egzaminu praktycznego 13-ty raz.
    Miałem też gościa, który na teorię przyszedł po raz trzeci. Żadne z nich
    nie zdało. To jest patologia i takich ludzi należy eliminować.

    Ty widzisz wszędzie patologie, nawet tam gdzie jej nie ma.

    > Jakimi? Podaj parę przykładów. Przy cenie 1000zł za B to pole manewru
    > jest niewielkie.
    >
    > Czekam na przykłady "konkurowania o klientów innymi sposobami"...

    A kto powiedział, że kurs musi kosztować tysiąc złotych?! Znowu wydaje Ci
    się, że to tyle powinno kosztować? Niech sobie kosztuje 1500 zł albo
    jeszcze więcej, czemu nie. Ludzie pójdą tam gdzie jest taniej? No to
    znaczy, że Ci z droższymi kursami po prostu nie umieją się sprzedać. Taka
    prawda.

    Sam prowadzę firmę na dość ciężkim rynku. Moje usługi są średnio 2x
    droższe niż niektórych konkurentów, a jednak mam klientów i jakoś żyję.
    Na każdym runku jest miejsce dla usług droższych o lepszej jakości oraz
    tańszych o gorszej jakości - niby dlaczego tutaj miało by to funkcjonować
    inaczej.

    Zapominasz o jednym fakcie. Na samochody dla oddziałów *ORD składamy się
    wszyscy w podatkach. Cieszę się, że można je w taki sposób kupić taniej.
    Natomiast na samochody szkół jazdy składają się ich klienci. Ja już swoją
    daninę zapłaciłem. O następną niech się martwi właściciel szkoły.

    Tomek