    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przejściówka z HDMI na czincze???
    Date: Sat, 13 Apr 2013 12:30:53 -0500

    news:1haeh6covkztx.q5qztbdoxxif.dlg@40tude.net...

    > A czemu ma byc ?
    > w tej wtyczce to sie miliard tranzystorow zmiesci,
    > chyba starczy na konwersje :-)

    Jakoś szczerze wątpię że ta przejściówka robi jakąkolwiek konwersję.
    Raz że do takiej konwersji trzeba coś więcej niż układ scalony, jakieś
    ceweczki, kondziorki pewnie wciaż potrzebne do torów analogowych
    a po drugie że gdyby tam była elektronika to nie kosztowałoby <$4:
    http://www.amazon.com/ViewHD-Universal-Composite-Con
    verter-Standard/dp/B0080KN18K/ref=pd_sim_e_6
    W drugą stronę (z composite do HDMI) jest to jeszcze droższe:
    http://www.amazon.com/Composite-HDMI-Converter-Scale
    r-720p/dp/B00284T0QG/ref=pd_sxp_f_pt

    Ja kupiłem sobie w DX.com 5-metrowy kabelek HDMI-HDMI aby puścić
    sygnał z komputera PC w dużym pokoju którym nagrywam TV przez
    ścianę do sypialni do drugiego TV wiszącego na ścianie - ciekawe czy
    będzie dobrej jakości za te $6 :-)
    http://dx.com/p/ultra-thin-24k-gold-plated-hdmi-1-4-
    male-to-male-connection-cable-5m-length-104882

    Sklep nie pisze czy to kabelek kategorii 1 czy 2 i czy nie będzie dawał
    zbyt dużego tłumienia, ale oceny użytkowników raczej pozytywne...

    TV w dużym pokoju (za nim schowany jest PC) będzie korzystał z DVI
    peceta na tej samej karcie video NVIDIA i połączony będzie przez
    1,5m przejściówkę DVI-HDMI, również za niecałe $6:
    http://dx.com/p/hdmi-male-to-male-connection-cable-w
    -hdmi-female-to-24-5-dvi-male-adapter-black-153cm-18
    4478

    Karta NVIDII umożliwia wysyłanie sygnału MS Media Center na oba
    ekrany jednocześnie, ale gdy jest tak skonfigurowany to w czasie startu
    peceta (POST/BIOS) obraz jest tylko na wyjściu DVI z jakiegoś powodu...

    Jeszcze muszę wykombinować jakiś transmiter sygnału IR z pilota
    trzymanego w ręce w sypialni do komputera z odbiornikiem IR
    w dużym pokoju :-)) Ale to samo mogę uzyskać myszką bluetooth...