  • Data: 2017-12-19 17:54:13
    Temat: Re: Przedłużacz mini USB
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-19 o 17:33, J.F. pisze:

    > I do tego dwa gniazda mini ?
    > zrob to sam - wtyczki luzem gdzies widzialem, dobra lupa i lutujesz :-)

    W wątku otwierającym to właśnie napisałem. :-D
    Sam sobie kabel zrobię skoro to taki problem dla producentów. Lepiej
    będzie kupić 2 krótkie przedłużacze po 6zł, przeciąć w połowie i
    polutować wtyczki ze sobą. Miejsce lutowania przykryć koszulką
    termokurczliwą.

    > A sprawdziles jak te kable rozlozone i czy 5 styk cos robi ?

    Jeszcze nie bo najpierw muszę "standard" wybrać zanim będę kable ciął :-)

    > Moze gniazda mini i zwykle polaczyc, a do tego zwykly kabelek mini ...

    Zaczynam kombinować w tą stronę. Jeśli miałbym zrywać ze standardem, to
    nawet coś w rodzaju PS2 mógłbym użyć. Mniejsze od tradycyjnego USB.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek