  • Data: 2012-04-21 20:28:16
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: Atlantis <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-21 17:44, J.F. pisze:

    > A tak swoja droga, to pare lat temu pomyslalem sobie "moze by kupic
    > jakiegos palma na allegro za grosze, bede mial e-booka na urlopie".
    > No bo do niczego wiecej sie nie nadaje. Popatrzylem, niestety, 3MB - ilez
    > to zmiesci ksiazek ... czyli juz kompletnie do niczego sie nie nadaje :-)

    Niektóre miały co prawda slot na kartę SD. Tylko po co bawić się w
    przerabianie Palma na czytnik ebooków, skoro jest Kindle? ;)

    > No dobra, mozna by zebrac troche gier i moze sie nada na zabawke dla
    > dziecka :-)

    Mam poważne wątpliwości co to atrakcyjności gier ze starych,
    monochromatycznych Palmów wśród współczesnych dzieci, wychowanych na co
    najmniej grach w Javie na komórki. Że o PSP nie wspomnę. ;)

    > Poczekamy, zobaczymy. Ciagle mi sie wydaje ze to taka troche slepa moda.
    > Inni maja smartfona, bede mial i ja. A po co ? Kiedys ludzie moga to
    > zrozumiec :-)

    I całe szczęście. Ta "moda" sprawia, że powoli zmierzamy w kierunku
    osiągnięcia odpowiedniej "masy krytycznej". W czasach Wizarda niby
    mogłem sobie wykupić pakiet Internetowy i skonfigurować mail przez push,
    otrzymując darmowy ekwiwalent SMS-ów. Tylko co z tego, skoro wówczas
    tylko kilku znajomych poza mną miało smartfona z takimi możliwościami?
    Każdy korzystał z SMS-ów, to i my musieliśmy, a więc nawet stałego
    pakietu internetowego się nie opłacało kupować.

    Dzisiaj dzięki temu, że "ludzie idą za modą" mogę do rosnącej grupy
    znajomych (całkowicie pozbawionych zainteresowania techniką) przesłać
    wiadomość przez GMail, Google Talka albo Facebook Messengera wiedząc, że
    prawdopodobnie odbiorą ją prawie natychmiast na swoim telefonie. Nie
    kosztuje mnie to ani grosza, w przeciwieństwie do SMS-a.