  • Data: 2012-04-21 22:23:53
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <N...@w...pl> wrote:

    > Niektóre miały co prawda slot na kartę SD. Tylko po co bawić się w
    > przerabianie Palma na czytnik ebooków, skoro jest Kindle? ;)

    Bo ty musisz wszędzie ze sobą wozić stos gadżetów, a palmiarze/androidziarze
    mogą jedną ksiązkię rocznie przeczytać na swoim samsungu!

> [...]
    > wówczas tylko kilku znajomych poza mną miało smartfona z takimi
    > możliwościami? Każdy korzystał z SMS-ów, to i my musieliśmy, a więc
    > nawet stałego pakietu internetowego się nie opłacało kupować.
    >
    > Dzisiaj dzięki temu, że "ludzie idą za modą" mogę do rosnącej grupy
    > znajomych (całkowicie pozbawionych zainteresowania techniką) przesłać
    > wiadomość przez GMail, Google Talka albo Facebook Messengera wiedząc,
    > że prawdopodobnie odbiorą ją prawie natychmiast na swoim telefonie.
    > Nie kosztuje mnie to ani grosza, w przeciwieństwie do SMS-a.

    Palmiarze/androidziarze nie potrafią "ogarnąć", że normalni ludzie używają
    smartfonów do wygodnej komunikacji z innymi normalnymi ludźmi. Przez
    internety a nie przez bluetooth.