  • Data: 2012-04-22 16:38:18
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 20:28:16 +0200, Atlantis napisał(a):

    > Niektóre miały co prawda slot na kartę SD. Tylko po co bawić się w
    > przerabianie Palma na czytnik ebooków, skoro jest Kindle? ;)

    Wtedy chyba jeszcze nie bylo, albo byl drogi, a z kolei na plaze wole
    zabrac taniego starocia niz najnowszy gadzet.
    Ale ja w sumie nie o tym - tylko o tym ze nawet w czasach swojej swietnosci
    taki Palm byl malo uzyteczny :-)
    Chociaz .. ksiazki sie dobrze zipuja, i chyba nawet byl jakis gotowy
    czytnik w formacie skompresowanym.

    > Mam poważne wątpliwości co to atrakcyjności gier ze starych,
    > monochromatycznych Palmów wśród współczesnych dzieci, wychowanych na co
    > najmniej grach w Javie na komórki. Że o PSP nie wspomnę. ;)

    Moze tak, moze nie - trzeba by eksperyment przeprowadzic. Mysmy grali w
    Tetrisa, a im sie juz nie bedzie podobal ? (na mono kiepsko sie gra).

    Ale na to jest prosta rada - nie kupowac smarkaczom PSP, to potem docenia
    starego palma, przynajmniej w przedszkolu :-)

> [...]
    > tylko kilku znajomych poza mną miało smartfona z takimi możliwościami?
    > Każdy korzystał z SMS-ów, to i my musieliśmy, a więc nawet stałego
    > pakietu internetowego się nie opłacało kupować.
    >
    > Dzisiaj dzięki temu, że "ludzie idą za modą" mogę do rosnącej grupy
    > znajomych (całkowicie pozbawionych zainteresowania techniką) przesłać
    > wiadomość przez GMail, Google Talka albo Facebook Messengera wiedząc, że
    > prawdopodobnie odbiorą ją prawie natychmiast na swoim telefonie. Nie
    > kosztuje mnie to ani grosza, w przeciwieństwie do SMS-a.

    Tylko placicie za pakiet internetowy :-)

    Widac ja starej daty i w/w nie uzywam ... ale to naprawde takie wygodne ?
    Wszyscy uzywacie jednego, czy umowic sie na piwo to trzeba trzech
    komunikatorow ?

    No coz, tak naprawde to tylko kwestia operatorow - nie chca udostepnic
    pakietu sms za 5 zl, to musza udostepnic pakiet GB za 20 zl ;-)

    Zreszta facebook to teraz nie tylko smartfonach.

    J.