  • Data: 2012-04-22 17:37:04
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: Atlantis <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-21 22:23, Skrypëk pisze:

    > Bo ty musisz wszędzie ze sobą wozić stos gadżetów, a

    No cóż... Niestety tak to już jest, że nie da się zrobić uniwersalnego
    urządzenia, które we wszystkich zastosowaniach radziłoby sobie idealnie,
    szczególnie w zakresie ergonomii obsługi. Albo będzie za duże jak na
    telefon, albo za małe jak na tablet internetowy. Albo będzie miało ekran
    nadający się do czytania książek, albo będzie mogło wyświetlać filmy,
    ale przy książkach będzie męczyło oczy. I tak dalej.
    Oczywiście można iść na kompromisy. Niegdyś takim kompromisem był HTC
    Universal, dzisiaj wydaje się nim być Galaxy Note. Jednak zawsze coś za
    coś. :)

    Tak będzie sytuacja wyglądała dopóki inżynierowie nie opracują jakiegoś
    systemu rozszerzonej rzeczywistości, który potrafiłby perfekcyjnie
    oszukiwać ludzki wzrok (tudzież interfejsu BCI). ;)

    > palmiarze/androidziarze mogą jedną ksiązkię rocznie przeczytać na swoim
    > samsungu!

    Skąd to zestawienie PalmOS-a z Androidem? Jak dla mnie te systemu są
    skrajnie różne...