  • Data: 2012-04-22 17:07:09
    Temat: Re: Przed i po iPhone/iPad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 20:11:56 +0200, Atlantis napisał(a):
    > Na dobrą sprawę jestem wdzięczny Apple i Google za to, że udało im się
    > wypromować smartfony wśród mas. Ok - może miło wspominam początek 2008
    > roku, gdy Wizard budził zdziwienie wśród znajomych. Jednak nie ma sensu
    > stawiać próżności ponad postępem. Więcej smartfonów i tabletów wśród
    > ludzi to tańsze pakiety mobilnego internetu.

    No nie wiem, nie wiem - taki internet mocno obciaza siec.
    Kodek do rozmowy wymaga 1-2KB/s, 1000 minut w pakiecie to raptem 100MB.

    Ciekawe czy szybciej operatorzy beda rozbudowywali swoja siec, czy zrobi
    sie w niej ciasno i trzeba bedzie podniesc ceny :-)

    > Poza tym wreszcie jest
    > szansa na osiągnięcie "masy krytycznej", która pozwoli zastąpić te
    > przeklęte SMS-y bezpłatną komunikacją tekstową przez Sieć, a także
    > wypromować VoIP wśród ogółu.

    Oj, musialy ci te SMS dopiec finansowo :-)

    Patrz wyzej, operator z czegos zyc musi, nie zaplacisz za rozmowy,
    zaplacisz za MB :-)
    A swoja droga ... czyzby obecnie juz zyli glownie z zysku na sprzedazy i
    kredytowaniu smartfonow ?

    J.