    Date: Sun, 23 Aug 2015 12:18:24 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przebijam wszystko;-)
    <mpnoev$psi$1@node2.news.atman.pl> <mpnu1d$qlt$1@node1.news.atman.pl>
    <55bf838d$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpob6j$ceq$1@node2.news.atman.pl>
    <55bfba3b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@h...linksys> <mqv02n$t9h$1@node2.news.atman.pl>
    <55d7606e$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <mr8bu9$67h$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Swoją drogą ciekawe czy gdyby nie wypadek, to czy K&K utrzymali by
    > do dziś tą formę dyskusji i scierania się argumentów za i przeciw. Czy
    > by ulegli i dali się wyprzedzić "postępowi technoligicznemu" przez co
    > ich pogram stał by się jedynie pasywną tubą głoszącą puste komunikaty
    > typu "producent X wyprodukował kolejny rewolucyjny smartfon".

    W 1989 roku planowali zakończyć produkcję Sondy. Mieli pomysł na coś
    innego ale już nie zdążyli. Nowe programy miały dotyczyć finansów,
    zachodzących wtedy przemian ustrojowych, biznesu itd. Nic nie wiem na
    temat formy programu.

    Współczesny widz jest zidiociały i nie przełknie czegoś w stylu Sondy,
    gdzie trzeba myśleć. Poza nielicznymi wyjątkami. To co jest produkowane,
    odzwierciedla zapotrzebowanie odbiorcy. Gdyby ludzie tego nie
    oglądali, to nie byłoby kolejnych produkcji w stylu "Jak oni wymiotują".
    Zależność jest prosta. Wypełniacz antenowy ma zatrzymywać widza pomiędzy
    blokami reklamowymi. Prowadzący musi mieć osobowość, czyli odpowiednio
    odjechany wygląd i koniecznie niech obraża rozmówcę - np. Wojewódzki.
    Inaczej słupki spadną. Widz taki jest i tego chce. Jeżeli mam brud w
    domu, to się tego wstydzę i sprzątam ale całkiem sporo ludzi zaprosi TV
    do siebie i pokaże swój syf w jakiejś "perfekcyjnej pani..." No chyba że
    to są również ustawki w stylu usterki, czy innych paradokumentów.
    Jeżeli są programy popularno naukowe, to koniecznie na końcu musi być
    demolka, show. Dziwię się, że nadal jest produkowany teleturniej "1 z
    10", prowadzony przez p. Sznuka kulturalnie i bez wygłupów. Jeżeli
    dowiem się, że ze względu na słabą oglądalność będzie zdjęty z anteny,
    to będzie dla mnie znak totalnego upadku TV.