  • Data: 2012-04-11 19:47:39
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1189zurx39pb6$.dlg@myjk.org...

    > Nie chce mi się z palca powtarzać, więc odeślę Cię do mojego "wywodu"
    (...)
    > jednak w trasie różnica dąży do zera. Dlatego Diesel to od zawsze auto na
    > trasy -- jak się jeździ trasy poniżej 30km to nie warto wsiadać, bo tylko
    > tego straty będą.

    OK, to w zasadzie wyczerpuje wątek, dziekuję. U gościa ewidentnie coś jest
    schrzanione, bo naprawdę jeździ w trasy, po mieście niewiele. Mitsubishi coś
    tam przebąkuje o nowym sofcie do tych samych silników, nie do tego modelu
    jednak (może dopiero pracują nad tym).
    Wskaźnik też ma dodatkowy punkt "x", ale to marna pociecha ;-)
    Czy własności oleju bardzo się zmieniają w wyniku takiego rozcieńczania i
    czy nie powinno sie go w związku z tym np.częściej wymieniać? Bo jeśli tak,
    to zbyt ekologicznie też to nie wygląda ;-(
    W bardziej zużytym silniku, tj. gdy zacznie brać istotne ilości oleju, może
    się pojawić sytuacja, w której poziom się ustabiliuje, a po obu stronach
    cylindra będzie ciecz o podobnym składzie - tylko że długo taka sytuacja się
    nie utrzyma ;-(

    --
    Yogi(n)