eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProśba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPFRe: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
  • Data: 2012-04-11 20:30:41
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 11 Apr 2012 19:53:17 +0200, Yogi(n)

    > który dał się wpuścić w maliny z tak kulawą
    > technologią. I co ma Bór do tego?

    Ponownie. Nie miej pretensji do technologii, skoro problemem jest
    prawodpodobnie jeden z podzespołów systemu. Trzeba go zwyczajnie
    zlokalizować i zreperować...

    Tymczasem Twój wniosek jest taki, że należy wyciąć element systemu defacto
    niemający bezpośrednio nic wspólnego z problemem. Ponadto sugerujesz
    wycięcie elementu, który dba o to, żeby inni nie musieli nadużywać
    przycisku obiegu zamkniętego i krzywić się na zapach i widok czarnej chmury
    dymu wydobywającej się z rury...

    Tymczasem powielę istotę rzeczy:

    DPF/FAP nie jest sam w sobie problematyczny. Tzn jest końcowym ogniwem,
    które daje szybko znać o tym, że z silnikiem jest coś nie tak. Problemy z
    DPF/FAP zazwyczaj mają swój początek w niewłaściwej pracy silnika. Czyli,
    wszystko co generuje nadmierne ilości sadzy: nieszczelny układ dolotowy
    (brak powietrza), zepsuty EGR, lejące wtryski, sonda lambda, czujniki (zbyt
    bogata mieszanka). To samo w przypadku podzespołów, które "rzygają" olejem
    (IC/turbina) - mogą być przyczyną zatykania DPF.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: