  • Data: 2012-04-11 21:10:49
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 Apr 2012 20:56:41 +0200, Yogi(n)

    > Nie, bzdurne jest sprzedawanie komuś produktu udającego ekologiczny, który
    > nie dość, że nie działa, to kosztuje majątek i zmusza do kolejnych wydatków.
    > Bzdurne oczywiście z punktu widzenia kupującego taki produkt.

    Produkt jest ekologiczny pod warunkiem, że jest SPRAWNY. W przypadku
    Twojego znajomego ewidentnie występuje WADA, co powoduje złe działanie tego
    jednego produktu na... nie mam danych, więc przyjmę z "czapy", sto
    wyprodukowanych sztuk.

    Natomiast problem można zapewne w prosty sposób rozwiązać, zgłaszając się
    do specjalistów. Wiem, często nie łatwo o takich, nawet, a może zwłaszcza w
    ASO -- jako posiadacz Mazdy wiem ilu jest kowali -- więc jakby ASO
    "rodzinne" Twojego znajomego sobie nie poradziło za 2-gim razem, daj cynk.

    Rozumiem też, że trzeba poświęcić czas i tego się nie da usprawiedliwić,
    ale z drugiej strony samochód to nie długopis, a wady w produktach się
    zdarzały i zdarzać się będą, na nieszczęście klienta.

    --
    Pozdor Myjk