  • Data: 2012-04-11 21:23:08
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1eb8kacj8mxgh$.dlg@myjk.org...
    > Wed, 11 Apr 2012 20:56:41 +0200, Yogi(n)
    >
    > Rozumiem też, że trzeba poświęcić czas i tego się nie da usprawiedliwić,
    > ale z drugiej strony samochód to nie długopis, a wady w produktach się
    > zdarzały i zdarzać się będą, na nieszczęście klienta.

    On akurat jeździ po całej Polsce,więc zgłoszenie się do inne ASO nie powinno
    być problemem, "kowalstwo" bowiem miejscowego odczuliśmy boleśnie i ja i on
    (mi zjarali dwukrotnie ECU, pierwszy raz podczas montażu alarmu, drugi
    podczas wymiany z powodu pierwszego; jemu urwali elektronikę od turbo przy
    wymianie alternatora w ramach akcji przywoławczej). Niestety (wg forum
    mitsumaniaków) rozwiązania dla lancera jeszcze nie ma w MMC, więć wizyta w
    innym ASO raczej nie rozwiąże problemu.

    --
    Yogi(n)