  • Data: 2015-07-13 16:48:29
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > ...a hamulce naprawiają. Jak to jest ? :-)

    Naprawić hamulec ktory nie działa, a sprawdzić siłe hamowania to jednak
    dwie rózne sprawy.
    ---
    Jednak ... jak stwierdzić, że się je naprawiło nie sprawdzając tej siły
    hamowania

    P.S. Poodpowiadałbym chetnie na Twoje pozostałe posty, niestety nie mam
    ochoty poprawiać recznie kazdego postu w zakresie cytowania a nie chce
    robić burdelu.
    ---
    A propos burdelu, twoje artykuły są przygotowane niewłaściwie przez
    połamanie linii które powinny pozostać niepołamane na potrzeby swobodnej
    prezentacji. Taka zasada wynikająca z nieznajomości możliwości wyświetlacza
    na którym wiadomość będzie prezentowana. Są do tego odpowiednie kodowania
    takie jak: base64, quoted-printable i/w tym flowed (ze względu na
    cytowania). Sens ma też HTML.

    Szkoda.
    ---
    Po prostu mniej swojego śmiecia w odpowiedziach wyślesz :-) Ale ogólnie
    potwierdzam, że istnieje tu powszechny problem komunikacyjny biorący się z
    zaszłości historycznych które niektórzy wykorzystują do snobowania się na
    inne kodowania, inne standardy ... ile to lat minęło a dalej to samo.