-
X-Received: by 2002:a25:d791:: with SMTP id o139mr42838277ybg.61.1577635722675; Sun,
29 Dec 2019 08:08:42 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:d791:: with SMTP id o139mr42838277ybg.61.1577635722675; Sun,
29 Dec 2019 08:08:42 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no6728579qtd.0!news-out.google.com!w29ni
506qtc.0!nntp.google.com!g89no6728573qtd.0!postnews.google.com!google-groups.go
oglegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 29 Dec 2019 08:08:42 -0800 (PST)
In-Reply-To: <k...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.112.118.183;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.118.183
References: <qsnln7$1eth$1@gioia.aioe.org>
<5e052c72$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<1uluucgqbietu$.1unwdxkt5ntk9.dlg@40tude.net>
<qu5bq2$85o$1$Cav@news.chmurka.net>
<5e06338d$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5e063f15$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qu5r04$1h9u$1@gioia.aioe.org>
<2...@g...com>
<9...@4...net>
<5e084cc8$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<k...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych. Obowiązek pieszego.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 29 Dec 2019 16:08:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668971
[ ukryj nagłówki ]Kto winny jak pieszy wtargnie opisuje Konwencja Wiedeńska. Z grubsza wygląda to tak
że kierowca nie może ponosić odpowiedzialności za zdarzenia które powstały bez jego
winy. Wejście bez zatrzymania się przed przejsciem, jeśli przepis o zatrzymaniu
zacznie obowiązywać, sady będą musiały traktować jako wtargniecie.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.19 19:07 TomN
- 29.12.19 21:29 kk
- 29.12.19 21:31 kk
- 29.12.19 21:37 kk
- 29.12.19 21:38 kk
- 30.12.19 13:57 Akarm
- 30.12.19 15:27 Zenek Kapelinder
- 30.12.19 16:11 Akarm
- 30.12.19 16:22 Shrek
- 30.12.19 16:43 TomN
- 30.12.19 18:33 FreyKol
- 30.12.19 18:43 FreyKol
- 30.12.19 18:45 FreyKol
- 30.12.19 20:05 Akarm
- 30.12.19 21:00 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=