    Subject: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Tue, 10 Dec 2019 12:12:52 +0100

    W dniu 10-12-2019 o 11:57, j...@j...org pisze:
> [...]
    283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf

    nie rozjeżdżają pieszych, w przeciwieństwie do Wolaków z cebulą we krwi?

    > Myślę, że wypadków z udziałem pieszych i tramwajów na pasach jest skrajnie mało. Co
    wykazałeś, wlepiając poniższy link.

    Ale są i trzeba coś z tym zrobić, żeby motorniczowie nie zabijali pieszych.

    rf=ACYBGNTRPEt-66aVSgOle0iutxUcGCh95w:1575973948619&
    q=tramwaj+potr%C4%85ci%C5%82&sa=X&ved=2ahUKEwiXyIe78
    KrmAhUFAhAIHV0RBGoQ1QIoAXoECAsQAg&biw=1536&bih=752

    > Fajnie, ale wlepiłeś linki, jak ktoś wtargnął na torowisko. Miałeś znaleźć, że
    tramwajarze nałogowo rozjeżdżają pieszych na pasach, nie znalazłeś?

    Masz rację, nigdzie nie napisali czy to było na pasach czy poza nimi.

    > PS. motorniczy musi zdać test psychologiczny, zwykły kierowca z cebulą w żyłach -
    nie. Mam wrażenie, że taki test byś zwyczajnie oblał, z prostego powodu - masz za
    dużo cebuli w żyłach.

    Oho, zaczyna brakować Ci argumentów i przechodzisz do ataków
    personalnych. Odpowiem jednak merytorycznie. Jak widać z linków, test
    psychologiczny nie zapewnia, że będzie się ostrożnie prowadzić pojazd i
    nie wpadać nim na pieszych.

    yabba