    Subject: Re: Projekt ustawy o pierwszeństwie pieszych.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Tue, 10 Dec 2019 11:41:37 +0100

    W dniu 10-12-2019 o 11:20, j...@j...org pisze:
> [...]
    283C12584C6004BB1E2/%24File/48.pdf

    > Może dlatego, że sumarycznie motorniczowie nie zapier........ ile fabryka dała, i
    nie rozjeżdżają pieszych, w przeciwieństwie do Wolaków z cebulą we krwi?

    Ten wyciąga 70 km/h.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pesa_Swing

    Muszę przy okazji sprawdzić czy na dłuższych odcinkach pomiędzy
    przystankami nie wyciągają tyle.

    Myślisz, że każdy wypadek na pasach jest związany z jazdą z maksymalną
    prędkością jaką jest w stanie rozwinąć dany samochód?

    > Ale może się mylę, to daj jakieś dane na temat pieszych rozjechanych przez
    tramwaje, na pasach.

    Nie mogę znaleźć statystyk urzędowych, ale nawet googlując to trochę
    tych zdarzeń jest:

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sxs
    rf=ACYBGNTRPEt-66aVSgOle0iutxUcGCh95w:1575973948619&
    q=tramwaj+potr%C4%85ci%C5%82&sa=X&ved=2ahUKEwiXyIe78
    KrmAhUFAhAIHV0RBGoQ1QIoAXoECAsQAg&biw=1536&bih=752

    Będzie ich na pewno mniej niż kolizji z samochodem, ponieważ ilość
    tramwajów jest znacznie mniejsza.

    yabba