-
Data: 2014-11-06 13:56:28
Temat: Re: Projekt 30
Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 2014-11-06, o godz. 13:35:45
Shrek <...@w...pl> napisał(a):
> Trasa Łazienkowska, prawdopodobnie Aleje Jerozolimskie. Generalnie
> problemem są skrzyżowania, a nie odcinki między nimi (one są zapchane
> z powodu ograniczonej przepustowości skrzyżowań) i tam autobus czy
> tramwaj ma ogromną zaletę - jeden to około 60-120 samochodów.
Problem w tym że nie każdy pasażer jedzie w to samo miejsce i to po
trasie autobus/tramwaju.
> > - a i to tylko w godzinach
>
> A kiedy chcesz porównywać przepustowość jak nie w szczycie?
Całościowo - przez całą dobę.
> > Niestety
> > prawie wszystkie drogi to jeden autobus na
> > kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt minut.
>
> Ale co to ma do rzeczy, skoro tam nie ma buspasów?
A to u buspasach gadamy czy o zajmowaniu powierzchni przez różne
pojazdy? Bo ja o tym drugim.
> > Z pozostałych mostów w Warszawie
> > taką gęstość ruchu autobusów ja Poniatowski (a i to w szczycie) maja
> > Łazienkowski i Śląsko-Dąbrowski.
>
> I to na nich są buspasy - na pozostałych zdaje się ich nie ma.
Jak już to muszę o buspasach to akurat tam są totalnie bezmyślnie. Ruch
tam jest spory non-stop a autobusowy poza szczytem znikomy. Buspas
powinien być okresowy ale wtedy SM nie miałaby jak polować.
> > Pozostałe już nie. O trasach poza
> > miastami nie ma nawet co gadać - tam często są to 1-2 autobusy
> > dziennie.
>
> Ale nie ma to żadnego związku z buspasami i ich przepustowością, bo
> tam ich po prostu nie ma.
Ale ja nie piszę o buspasach tylko o kuriozalnym porównywaniu miejsca
jakie zajmuje autobus i samochody z taką samą ilością ludzi i na tej
podstawie udowadnianiu że autobus jakoś "lepiej" tych ludzi przewiezie,.
W oderwaniu od rzeczywistości.
> W drugą stronę - im bliżej centrum tym większa tragedia z parkowaniem
> - nie ma siły, w dużym mieście bez sprawnej KM się nie obejdziesz.
> Choćby dlatego, że pracownik w biurze zajmuje mniej miejsca niż jego
> auto w garażu. Przepustowość to tylko część problemu - potem trzeba
> gdzieś zaparkować.
Oczywiście. Niestety jak obserwuję Warszawę to większość ruchu w
szczycie to jest tranzyt. Paradoksalnie zauważyłem że rankiem problem z
parkowaniem jest większy np. u mnie na Kabatach niż w Centrum.
Największy P&R na Ursynowie to parking Tesco. ;-)
Tylko że nadal nie zmieni to tego że na danej ulicy
przejedzie np. 300 samochodów i 1 autobus na godzinę. Nawet jak w
samochodach sami kierowcy to jednak wbrew pokazywaniu jaki ten autobus
fajny to nie do końca prawda. W skrajnym przypadku ulica Gąsek koło
mnie: kilkaset samochodów na godzinę i zero autobusów. Bo nie wyrobi
się na zakręcie żaden autobus a to najkrótszy wjazd do miasta od strony
Konstancina. Jak bym chciał naszą wspaniałą KM to albo półtora
kilometra spaceru i oczekiwanie na autobus co godzinę albo półtorej
godziny na około.
Zdrówko
Zdrówko
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.14 14:24 Shrek
- 06.11.14 15:07 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 15:42 Shrek
- 06.11.14 20:38 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:16 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:47 Gotfryd Smolik news
- 07.11.14 09:08 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 07.11.14 11:34 p...@g...com
- 07.11.14 21:22 bartosz
- 08.11.14 00:16 bartosz
- 08.11.14 00:46 bartosz
- 08.11.14 01:53 bartosz
- 08.11.14 00:00 bartosz
- 08.11.14 00:34 bartosz
- 08.11.14 07:09 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo