  • Data: 2014-11-08 00:46:44
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3etg4$pnd$1@node2.news.atman.pl...

    > I robiąc to popełniasz dwa błędy:
    >
    > 1. Zakładasz, że przepustowość drogi to "jak szybko samochód przejedzie
    > 100m", gdy tymczasem jest to "ile samochodów przejedzie dany punkt w
    > jednostce czasu"

    Jak juz odpowiedzialem Gotfrydowi - poprzez podanie przedmiotowego przykladu
    chodzilo mi o zbudowanie bazy do rozwazan. Sam jestes sobie winny - zaczales
    zadawac mi tak podstawowe pytania, ze postanowilem nie ryzykowac ze
    skomplikowanymi modelami :).

    > 2. Próbujesz twierdzić, że zostawiasz taki sam odstęp przed
    > "następnikiem" bez względu na to, czy jedziesz 30, czy 50, co imho tym
    > bardziej świadczy o tym, że nie umiesz jeździć i właśnie dla takich jak
    > Ty trzeba tworzyć strefy 30.

    Tym stwierdzeniem doprawdy mnie rozsmieszyles. Ale dla pewnosci zwrocilem
    dzis uwage na to, jakie zostawiam odstepy ja i inni. I potwierdzam: ja
    praktycznie nie roznicuje odleglosci od poprzednika w zakresie predkosci
    30-50.

    I teraz idac tym tropem: dlaczego sadzisz, ze jest to przejaw mojej
    nieumiejetnosci? Czy istnieja jakies przepisy, ktore nakazywalyby mi
    roznicowanie odleglosci w funkcji predkosci dla zakresu 30-50? A moze z
    racji na jakas dysfunkcje np. wzroku wole zachowac zawsze wieksza odleglosc
    od poprzednika, bez wzgledu na to, czy jade 30 czy 50?

    Osobiscie utrzymuje odleglosc w stanach komfortowych dla mnie. Gdy
    poprzednik zwalnia, to moge sadzic, ze zaraz bedzie hamowal lub gdzies
    skrecal lub ze zadzwonil mu telefon i w zwiazku z tym moze on zachowac sie
    niestandardowo. W takim przypadkach zmniejszanie dystansu jest nie tyle
    bezcelowe, co wrecz niebezpieczne, nie sadzisz? I kto tu nie umie jezdzic?

    Co wiecej, inni uczestnicy ruchu tez nie za bardzo stosuja sie do
    zroznicowanego dystansu.

    A jakie odleglosci w zakresie 30-50 stosuje kolega?

    bart