-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Projekt 30
Date: Thu, 06 Nov 2014 13:35:45 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 39
Message-ID: <m3fpv1$6tm$1@node1.news.atman.pl>
References: <54526e64$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
<5452add6$0$11150$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...com>
<b...@g...com>
<54579c62$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
<m38osr$jda$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<m3dao3$54n$1@node2.news.atman.pl>
<545a3d40$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
<m3dfoi$as6$2@node2.news.atman.pl>
<545a5954$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
<20141106104631.0d64dd66@babcia-workstation>
<m3fmia$j21$1@node2.news.atman.pl>
<20141106125715.4253541d@babcia-workstation>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1415277345 7094 83.142.198.226 (6 Nov 2014 12:35:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2014 12:35:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <20141106125715.4253541d@babcia-workstation>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548704
[ ukryj nagłówki ]On 2014-11-06 12:57, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> Problem w tym że Poniatowski to jest jeden z niewielu przykładów
> gdzie trasa pasujących do takiego porównania
Trasa Łazienkowska, prawdopodobnie Aleje Jerozolimskie. Generalnie
problemem są skrzyżowania, a nie odcinki między nimi (one są zapchane z
powodu ograniczonej przepustowości skrzyżowań) i tam autobus czy tramwaj
ma ogromną zaletę - jeden to około 60-120 samochodów.
> - a i to tylko w godzinach
A kiedy chcesz porównywać przepustowość jak nie w szczycie?
> Niestety
> prawie wszystkie drogi to jeden autobus na
> kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt minut.
Ale co to ma do rzeczy, skoro tam nie ma buspasów?
> Z pozostałych mostów w Warszawie
> taką gęstość ruchu autobusów ja Poniatowski (a i to w szczycie) maja
> Łazienkowski i Śląsko-Dąbrowski.
I to na nich są buspasy - na pozostałych zdaje się ich nie ma.
> Pozostałe już nie. O trasach poza
> miastami nie ma nawet co gadać - tam często są to 1-2 autobusy dziennie.
Ale nie ma to żadnego związku z buspasami i ich przepustowością, bo tam
ich po prostu nie ma.
W drugą stronę - im bliżej centrum tym większa tragedia z parkowaniem -
nie ma siły, w dużym mieście bez sprawnej KM się nie obejdziesz. Choćby
dlatego, że pracownik w biurze zajmuje mniej miejsca niż jego auto w
garażu. Przepustowość to tylko część problemu - potem trzeba gdzieś
zaparkować.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.14 13:56 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 14:24 Shrek
- 06.11.14 15:07 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 06.11.14 15:42 Shrek
- 06.11.14 20:38 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:16 Gotfryd Smolik news
- 06.11.14 21:47 Gotfryd Smolik news
- 07.11.14 09:08 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 07.11.14 11:34 p...@g...com
- 07.11.14 21:22 bartosz
- 08.11.14 00:16 bartosz
- 08.11.14 00:46 bartosz
- 08.11.14 01:53 bartosz
- 08.11.14 00:00 bartosz
- 08.11.14 00:34 bartosz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=