  • Data: 2010-12-06 00:50:42
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-05 18:23, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Alternator daje prąd lewy, a prostownik prawy.... ;)
    >
    > A tak naprawdę to regulator napięcia nie dopuszcza do nadmiernego
    > ładowania (zbyt wysokim prądem, oraz zbyt wysokim napięciem) przy
    > ładowaniu podczas jazdy...

    Tak? Ktoś tu przed chwilą napisał, że 120A może alternator podać na
    akumulator. Dlaczego zatem nie napiszesz nic pod postem tego osiołka?

    Tak się składa, że wiem co to jest regulator napięcia alternatora i do
    czego on służy. Ale debilom nie potrafię tego wytłumaczyć, że alternator
    daje różny prąd ładowania.