-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
Date: Mon, 06 Dec 2010 00:50:42 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <idh8ll$i84$4@news.net.icm.edu.pl>
References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
<idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
<idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
<idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
<4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
<idghma$66i$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291593205 18692 89.78.83.170 (5 Dec 2010 23:53:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 23:53:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <idghma$66i$2@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331991
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-05 18:23, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
> W dniu 2010-12-05 16:42, Filip KK pisze:
>> Jak może być wszystko jedno, jak inny prąd ładowania daje prostownik a
>> inny alternator. Jak jedziesz, to masz włączone odbiorniki prądu...
>
> Alternator daje prąd lewy, a prostownik prawy.... ;)
>
> A tak naprawdę to regulator napięcia nie dopuszcza do nadmiernego
> ładowania (zbyt wysokim prądem, oraz zbyt wysokim napięciem) przy
> ładowaniu podczas jazdy...
>
Tak? Ktoś tu przed chwilą napisał, że 120A może alternator podać na
akumulator. Dlaczego zatem nie napiszesz nic pod postem tego osiołka?
Tak się składa, że wiem co to jest regulator napięcia alternatora i do
czego on służy. Ale debilom nie potrafię tego wytłumaczyć, że alternator
daje różny prąd ładowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 00:55 Filip KK
- 06.12.10 00:54 kogutek
- 06.12.10 01:04 Filip KK
- 06.12.10 01:12 Filip KK
- 06.12.10 01:14 Filip KK
- 06.12.10 01:17 Filip KK
- 06.12.10 01:26 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:23 kogutek
- 06.12.10 01:32 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:33 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:35 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:36 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:39 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:53 Filip KK
- 06.12.10 01:56 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=