-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Fri, 10 Dec 2010 00:13:16 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 22
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <0...@n...onet.pl>
References: <2...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1291936396 24966 213.180.130.18 (9 Dec 2010 23:13:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2010 23:13:16 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 94.254.157.120, 10.174.28.60
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101026 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.12
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333471
[ ukryj nagłówki ]> On 9 Gru, 20:07, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
> > Policzylem pzred chwila dla pzrypadku kiedy produent wysmarowal na
> > obodowie pr d rozruchu 600A. Rw akumulatora w tym przypadku to 0,003 oma. To
> > najgorszy przypadek bo liczony przy -20 stopniach. Przy + 20 b zdie z dzesi
> > razy mniejsze Rw, bo opor wlasciwy elektrolitow maleje przy wzroscie
> > temperatury. 0,003 oma to du o czy ma o?
>
> Jak juz pisalem (w co nie wierzysz ;) ) opor przy ladowaniu jest
> zupelnie inny nic przy rozladowaniu - akumulator nie idealne zrodlo
> pradu + opornik 0,001oma!
>
> WS
>
>
Nie moge wierzyc w nieprawde. Udowodnij to uwierze. Nie udowodnisz bo nie masz o
tym zielonego pojecia. Kolko sie zamyka a ja mam w dalszym ciagu racje. A tak
przy okazji. Udowadnia sie stosujac obliczenia a nie podajac jeden przyklad z
realu. Na razie nie masz racji. W przyszlosci też jej nie bezdiesz mial bo nie
da sie udowodnic bzdury.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.10 21:56 WS
- 15.12.10 00:17 kogutek
- 15.12.10 00:36 WS
- 15.12.10 01:00 WS
- 16.12.10 00:42 WS
- 16.12.10 03:04 kogutek
- 16.12.10 21:00 WS
- 17.12.10 01:35 kogutek
- 17.12.10 09:28 WS
- 17.12.10 09:57 WS
- 17.12.10 12:01 Jakub Witkowski
- 17.12.10 18:55 kogutek
- 17.12.10 19:20 kogutek
- 18.12.10 01:57 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=