  • Data: 2010-12-15 01:00:18
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 00:17, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
    > Wez naladowany akumulator zlozony nie s 6 a z 7 cel.
    > Taki akumulator bedzie mial napiecie troche powyzej 15V ( teoretycznie bo
    > praktycznie troche mniej niz 15V). I podlacz do niego rozladowny ( ok 12V)
    > akumulator zlozony z 6 cel. I wtedy zmierz prad ladowania. Inny miernik
    > potrzebujesz do pomiaru. W metexie przepali sie bezpiecznik. Taki amperomierz do
    > 500A bedzie w sam raz.

    OK, tylko troche to zmodyfikuje, bo extra jednej celi nie uda sie
    podpiac (wszystkie aku zamkniete praktycznie hermetycznie...)
    Podepne pod aku samochodowe + odpale silnik, czyli 14.5V bedzie, moc
    tez odpowiednia???

    I zaloze sie, ze bezpiecznika w mierniku wymienial nie bede ;)

    Mam nagrac film, czy wystarczy podac dane odczytane z miernika? ;)

    WS

    PS. Kazde aku ktore posiadam laduje sie podpinajac napiecie ewidentnie
    wyzsze niz jego SEM. A mam tego troche (NiMH, LiPo... )