  • Data: 2010-12-15 00:36:10
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 00:17, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Zapomniales ze prostownik do ladowania akumulatora ma opornosc wewnetrzna i
    > wyciagnales zle wnioski.

    Nie zapomnialem - napiecia sa mierzone na wyjsciu (czyli na klemach
    aku) Twierdzisz, ze prawo Ohma nie dizlala tutaj? Ten zasilacz, to
    procesorowa ladowarka aku (Pb podpinalem pierwszy raz, bo szkoda
    zabawy - mam taki wlasnej prod. - duze trafo z odczepami co ~0.5.v + 4
    diody) - utrzymuje zdany prad (badz napiecie) do 5A max, czyli
    zachowuje sie jak zasilacz stabilizowany, czyli zrodlo o oporze
    0omow...