-
Data: 2010-12-16 03:04:55
Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>
> wykresy dal sredniego napiecia sa np. tu:
>
http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/public_html/jarek/Diag
nostyka/INSTALAC/Instalacja.pdf
>
> WS
>
Proponuje Ci przerobienie rozdziału trzeciego z lnka ktorego zostawilem. Jak
przerobisz to bedziesz wiedzial dlaczego oscylogram z pierszego pdfa pokazujacy
sprawny alternator jest nieprawidlowy jesli idzie o alternator pracujacy w
samochodzie ze sprawnym regulatorem napiecia. A jest prawidlowy pzry innym typie
regulatora napiecia. Niestety takie regulatory napiecia z wyjatkiem granady nie
sa uzywane w samochodach. Nie sa uzywane rowiez regulatory mechaniczne. Z punktu
widzenia regulacji napiecia powinny byc dokladniejsze bo sa trojstanowe. Ale nie
byly bo byly mechaniczne. W calej rozciaglosci popieram pomysl przeprowadzenia
eksperyentu ktory opisales. Jeden pelnosprawny akumulator jest w samochodzie.
Silnik pracuje. Tak ze dwie minuty na srednich obrotach niech popracuje.
Napiecie w instalacji pownno się w takim czasie ustalic na poziomie jakie
wymusza regulator napiecia. Drugiego akumulatora nie musisz specjalnie
rozladowywac. Wystarczy ze bedzie po nocy po dwoch trzech odpaleniach. Ale jak
tylko silnik odpali to od razu wylaczaj. Żeby go nie naladoac. Wtedy podlacz
jeden porzadny kabel rozruchow do obydu minosow. A drugim polacz plusy, z tym
ze w szereg daj swojego metexa ustawionego na pomiar pradu na najwiekszym
zakresie. Oczywiscie jaki prad poplynie nie bedziesz w stanie zmierzyc.
Wczesniej pzrepali sie bezpiecznik w mierniku. Mozesz zrobic zdjecie tego
pzrepalonego bezpiecznika.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.10 21:00 WS
- 17.12.10 01:35 kogutek
- 17.12.10 09:28 WS
- 17.12.10 09:57 WS
- 17.12.10 12:01 Jakub Witkowski
- 17.12.10 18:55 kogutek
- 17.12.10 19:20 kogutek
- 18.12.10 01:57 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:52 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:53 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:54 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:55 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:56 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:56 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 01:57 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka