  • Date: Tue, 19 Jun 2012 00:06:35 +0200
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prawie nowa honda civic sprzedam tanio

    W dniu 2012-06-18 22:08, DoQ pisze:

    > Ale co to konkretnie zmienia?
    > Maleje użyteczność samochodu, bezpieczeństwo, połysk czy co?

    Maleje jego wartość, przy byle zadrapaniu czy kasztanie bedzie pol dachu
    robienia od nowa. Nie mowiac co sie stanie ze szpachlem po kilku
    ostrych zimach. No ale Ty na pewno wiesz lepiej, w sumie to to igielka
    jest. Wlasnie niedawno pojawil sie tu watek samochodu od dealera, gdzie
    tyl byl robiony. W sumie czego klient sie czepia - z wygladu takie samo
    auto, te same walory uzytkowe, jest polysk, bezpieczenstwo, wiec czego
    sie czepia? ...

    * A co ma moj byly samochod kupiony za niecala wyplate do tematu, to nie
    wiem, chyba chciales sie dowartosciowac, albo zwyczajnie posmiac - tylko
    z czego?
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)