    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.pregierz
    Date: Thu, 29 May 2014 20:43:43 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Praca elektryk monter ZE

    On Thu, 29 May 2014, janusz_k wrote:

    > A ty się z choinki urwałeś czy też odkopali ciebie?

    To jest a propos dostępności chleba "z giganta"?
    Odkopali.
    Dość dobrze kojarzę te czasy.
    I zdecyduj się, czy komentujesz to do czego się *odniosłem* czy
    to do czego się *nie odniosłem*.

    > na zachodzie od dawna jest nie tylko stawka minimalna ale i stawki dla
    > każdego zawodu, i jakoś to dziwnie funguje w takiej Anglii, Francji,
    > Niemczech itd

    W Niemczech powiadasz...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Niemcy-chca-wprowadz
    ic-place-minimalna-3120018.html

    > tylko u nas nie może, każdy z bożej łaski biznesmen zaczyna od
    > dna niezależnie od tego kogo zatrudnia.

    Jak widać, problemem NIE JEST "biznesmen z bożej łaski", lecz BRAK PRACY.

    To, że nikt NIE CHCE zatrudniać.
    Mało coś chętnych na zostanie wyzyskiwaczem i złodziejem.
    Nie chciałbyś spróbować "płacić ludziom więcej"?
    Dobrze by było :)

    pzdr, Gotfryd