    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Date: Thu, 3 May 2018 21:13:22 +0200

    W dniu 2018-05-03 o 07:55, Cavallino pisze:

    > Pisałeś, ale sensu w tym brak.
    > Pół metra blachy vs wycieraczka za kilkadziesiąt zł ważąca może pół kilo
    > - oczywiste jest że drugie rozwiązanie jest lepsze.

    Podczas jazdy tylna szyba jest sucha. Jeśli podczas postoju na światłach
    spadnie parę kropel na nią, to tego nie widać nawet. Jeśli leje, to i
    tak deszcz spłynie. Zawsze przejrzystość jest taka aby odczytać np.
    numery rejestracyjne auta z tyłu. Widok z tyłu nie służy do czytania
    tablic lecz do stwierdzenia czy można wykonać planowany manewr. Nawet
    jeśli w kroplach deszczu widok innego auta nie będzie fotograficzny, to
    nie ma to znaczenia. Natomiast jeśli w kombi jest na tylnej szybie błoto
    i tego auta nie widać, to ma to znaczenie.

    Tworzysz sztuczne problemy.

    > Każdy też wie, że to absurdalny problem, od kiedy wymyślono tylną
    > wycieraczkę.

    ... i konieczność jej używania co kilka minut. Jeśli piszesz, że nie
    tolerujesz choćby kropli wody na tylne szybie, to musisz ją co chwile
    uruchamiać. Ja tak właśnie czyniłem i szczerze mówiąc mam dość. W
    dodatku w porze zimowej, gdy ogrzewanie tylnej szyby było włączone, to
    błoto przysychało. Więc nie tylko wycieraczka ale i spryskiwacz chodziły
    non stop.

    > Czytam jakieś bzudry które wypisujesz, totalnie oderwane od faktów.

    Ok, zatem nie ma sensu prowadzić dialogu.

    > To o co pytałeś w tym wątku?
    > Wróć może do pierwszego postu i go przeczytaj....

    Wróciłem - i nie widzę takiego pytania i nawet do głowy by mi nie
    przyszło pytać o tak oczywistą rzecz. Jeśli ktoś ma taką potrzebę, to
    kupuje kombi i już. Ja też kupiłem kiedyś bo miałem taką potrzebę. Co mi
    do tego? Zacytuj moje słowa bo póki co wygląda na to, że wymyślasz sobie
    co napisałem i oburzasz się na nieistniejące słowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek