  • Data: 2018-05-04 21:11:31
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-04 o 16:02, Cavallino pisze:

    > Źle wybrałeś kupując sedana.

    Uuuu, wygląda na to, że jestem zatem masochistą bo jak raz zasmakowałem
    w sedanach, to ciągle je kupuję :-D

    > Coraz lepiej - teraz potrzebujesz lać płyn na szybę non stop?
    > Jaki to procent  jazd, promil?

    Jak to coraz lepiej? Nie czytasz moich wypowiedzi czy masz problem z
    koncentracją? Nie chce mi się wierzyć, że celowo trolujesz.

    Cytuję moją wypowiedź z 30.04 20:52, którą komentujesz:

    1. W jednym i w drugim non stop tylna szyba była brudna na mokrej
    jezdni. Nawet gdy nie padało trzeba było używać wycieraczki i
    _co_chwilę_spryskiwać_ by błoto rozcierane piórem wycieraczki nie
    rysowało szyby.

    A co do promili: jesienią i zimą połowa dni jest mokra. Codziennie
    jeżdżę ekspresówką. Przejazd w jedną stronę z większą prędkością = szyba
    zakitowana błotem na beton jeśli co chwilę nie będzie spłukiwana.
    Przerabiałem to pierdylion razy w moich kombiakach.

    > Tak to sobie tłumacz.
    > Z całego wątku bije u Ciebie coś dokładnie odwrotnego - zdziwienie że
    > jest jak jest.

    Wiesz co? EOT. Nie będę komentował Twoich słów. Nawet jeśli kilka razy
    napisałem iż nie mam nic do tego, że ludzie kupują różne typy samochodów
    to i tak wmawiasz mi, że pałam jakąś nienawiścią do posiadaczy tych aut.
    Przecież to chore! Lecz się człowieku. Dzieci w piaskownicy mniej się
    przekomarzają - bo chyba o przekomarzanie Ci chodzi. Żadnego innego
    powodu wkładania w moje usta słów jakich nie wypowiedziałem i nawet
    przez sekundę nie pomyślałem - nie dostrzegam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek