  • Data: 2018-05-04 16:02:44
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2018 o 12:31, Marek S pisze:

    > Chwila - ale ja napisałem przecież, że 2x źle wybrałem i jeździłem kombi
    > i to przez parę lat w sumie.

    Źle wybrałeś kupując sedana.
    Może kombi też, bo też nie pałam specjalną atencją do tej wersji
    nadwozia, z uwagi na jej brzydotę, ale nie o to chodzi.

    No i właśnie ze względu na ciągłą
    > konieczność spłukiwania tylnej szyby wymiękłem i wszystkie kolejne auta
    > brałem już w wersji sedan. Głównie z tego względu a potem wszystko inne.
    > Jakie tu jest naginanie czegokolwiek do czegokolwiek?

    Próba robienia problemu z tylnej wycieraczki brzmi jak próba
    udowadniania, głównie sobie, że nie jest się dziwnym.

    > Ja nie miałem auta z trybem przerywanym spłukiwania.

    Coraz lepiej - teraz potrzebujesz lać płyn na szybę non stop?
    Jaki to procent jazd, promil?

    > Spytałem się w wątku jak wygląda popularność kombi w różnych regionach
    > Polski i tylko na ten temat oczekiwałem odpowiedzi.

    Tak to sobie tłumacz.
    Z całego wątku bije u Ciebie coś dokładnie odwrotnego - zdziwienie że
    jest jak jest.

    > Niby czemu zaprzeczam?

    Wygląda tak samo - nikt w tym kraju nie kupuje niepraktycznych sedanów.
    To nie USA.
    Nawet dealerzy niezbyt często mają taką wersję nadwoziową, wśród aut
    które sprzedają się jakkolwiek.

    Nie wiem po co to wydziwianie.

    > Cały czas uparcie brniesz w narrację iż powymyślałem sobie niestworzone
    > historie

    Bo tak jest.
    Do tego wymyślasz codziennie nowe.