    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 2 May 2018 12:21:19 +0200

    W dniu 2018-05-01 o 16:43, J.F. pisze:
    > Moga ci sie podobac, lub nie podobac, i mnie nic do tego.
    >
    > Ale BMW i Daimler musza produkowac to, co sie ich klientom podoba :-)

    Nie, nie mogą się podobać. Garb w aucie na pewno nie służy urodzie.

    Tak, jasne a Forda też możesz wybierać w jakim chcesz kolorze. W
    motoryzacyjnym podejściu do klienta wiele się od tamtych czasów nie
    zmieniło.
    Wracając jeszcze do Daimlera, te nowe ich obecne sedany to też nie wyraz
    jakiegoś piękna. Nie jestem zwolennikiem ale gdybym miał wybierać sedana
    z przyklapniętą d*pą ( bagażnikiem) to raczej wybrałbym nadwozie klasy SUW.

    > IMO to w ogole jest niszowa marka :-)

    Niszowy model danej marki, o coś takiego w tu chodzi.

    > Quatroporte w kombi ponoc powstalo - 4 sztuki :-)
    >
    > A w ogole to teraz tak zrobili, zeby sie ta sedanowatosc nie rzucala w
    > oczy.
    >
    > Jaguar natomiast sie kombi nie wstydzi
    > https://jaguar.pl/xf-modele
    >
    > Widac marka podupadla i na klientow z prawdziwą klasą ich nie stac :-P
    >
    > J.

    Nie widziałem kombi tej firmy, a więc jeżeli faktycznie są to musi ich
    być niewiele.

    A Jaguar to wstydziłby się montować w swoich pojazdach trzeszczące
    fordowskie plastiki. Tak, ta marka mocno podupadła.