  • Data: 2018-05-03 07:47:37
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-05-2018 o 19:05, Marek S pisze:

    > Przecież pisałem, że 2x zdarzyło mi się awaryjnie wieźć w ten sposób
    > rower (po zdemontowaniu przedniego koła) dwoma różnymi sedanami. Po
    > rozłożeniu foteli zazwyczaj przestrzeń ładowna jest spora w każdym
    > średniej wielkości aucie.

    Ty nie piszesz o aucie średniej wielkości, tylko o kolubrynie.
    Żeby wykonać to samo zadanie wystarczy hatchback klasy B, a Ty w tym
    samym celu potrzebujesz metr dodatkowej blachy i zbędne 200 tys.

    Nic w zamian nie zyskując, bo zjada Cię na śniadanie każdy hot-hatch,
    warty połowę tego co Twoja kolubryna.

    Więc nie mówi mi proszę o sensowności wyborów, bo jest tak jak pisałem -
    sedany kupują ludzie o wypaczonym poczuciu wartości i/lub gustu, każdy
    normalny wybierze "auto z wycieraczką tylnej szyby".