  • Data: 2010-04-21 20:32:02
    Temat: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    kml pisze:

    > W Polsce wymiana płynu kosztuje pomiędzy 60 a 80 PLN a zważywszy na
    > fakt, że mało kto ma dostęp do podnośnika żeby na raz zdjąć wszystkie
    > koła a nie latać w kółko z żabą to zaparacie się na samodzielną wymianę
    > jest po prostu śmieszne.

    Ale koła zdejmować?
    Parę samochodów już widziałem od spodu i we wszystkich odpowietrznik był
    łatwo dostępny bez zdejmowania kół.
    No chociaż może w jakiś wielotłoczkowych zaciskach gdzie jest też
    tłoczek od strony felgi to może i trzeba zdjąć.

    W tych co widziałem to nawet podnoszenie nie było konieczne (fakt że
    sporo wygodniej jak nie trzeba leżeć pod samochodem).