  • Data: 2010-04-21 21:12:21
    Temat: Re: Płyn hamulcowy - honda
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 06:40, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > W Polsce wymiana płynu kosztuje pomiędzy 60 a 80 PLN

    cena cena, tylko problem z mechanikami... zeby zrobic to u kogos, kto
    sie zna zazwyczaj trzeba czekac i kawal drogi jechac ;) , no i
    najlepiej jeszcze samemu pilnowac...

    ja np. mialem kiedys "okazje" zalapac sie na darmowa wymiane filtra
    przeciwpylkowego w astrze (juz nie pamietam gdzie, ale nalezala sie
    przy zakupie) i nieopatrznie skorzystalem... no i oczywiscie nie
    sprawdzilem po "fachowcach" - pierwsz wizyta w myjni automatycznej -
    filtr zalany - bo im sie niedokladnie zlozyly plastyki... i tak
    zamiast minuty (tyle mi to zajmuje) mialem rozbieranie, suszenie,
    skladanie + padly mi rezystory wentylatora nawiewu za ~100PLN (byly
    zalane, ale nie wiem, czy to byl glowny powod - w astrze lubia sie
    sypac...)

    a co do wymiany plynu, to szkoda spuszczac stary i zapowietrzac
    uklad... wystarczy przelac z litr nowego ;) np. wyciagajac strzykawka
    przez odpowietrzniki do czasu, az pojawi sie czysty plyn (pilnujac
    poziom w zbiorniczku)
    w astrze mi sie nigdy nie chcialo (4 kola to juz za duzo), ale w
    motocyklu sie zdazalo...

    WS

    WS