    From: "SRB" <s...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Plomba na pudełku telefonu od Orange
    Date: Fri, 20 Nov 2009 19:39:56 +0100

    > poprostu moze w srodku ktos podbijal ci gwarancje i wsadzil do
    > pudelka?

    Nieprawda. Infolinia sklepu sama przyznała, że plomby mają być NIENARUSZONE!
    Pomyśl sam. Operator też musi się zabezpieczyć przed nieuczciwymi
    pracownikami pakującymi towar. Mają przecież swoje plomby Orange. Widać ten
    kto zerwał plomby był szarym pakowaczem i nie miał dostępu do plomb orange.
    Równie dobrze mógłby mi baterię podmienić, tak jak to już kiedyś na forum
    pisano. Nie jestem osobom wietrzącą wszędzie spisek, ale jak kupuję nowy
    sprzęt to ma być nowy, a nie "prawię nówka nieśmigana". Taki telefon to ja w
    komisie albo na allegro taniej kupić mogę.
    Orange ma problem z pracownikami. Drugi raz przysłali mi wypalcowany telefon
    z zerwanymi plombami i z błędnie wypełnionymi dokumentami.

    Wiecie kiedy ten telefon będzie dostępny w Erze? Z chęcią opuszczę Orange,
    bo już mnie nic u nich nie trzyma. Jakość rozmów orange-orange często jest
    kiepska w moim niemałym mieście, a nie jest to wina telefonu.

    Pozdrawiam
    Mariusz
    ps. nie dajcie sobie wcisnąć używanych telefonów za cenę nowych. Od czegoś
    plomby w końcu są.